Monday 2 April 2012

Aloha świecie!


Cześć. Jak widać powyżej, kiedyś wartościowe treści zamieszczałem stosując miks stackowo-fejsowy, ale nadeszła pora, aby to zmienić. Jako, że mam parę rzeczy do przekazania, od dziś będzie się to odbywać także w formie bloga.

Pisać będę o rzeczach, o których pisać mi się zachce, ale raczej z myślą o innych, niż o sobie. Jestem programistą Javy i o tym najogólniej mówiąc będzie ten blog. O technologiach, wzorcach, dobrych praktykach, rzeczach ułatwiających życie developerom i tym, którzy potem przeklinają czytając ich (i mój) kod.
Ale nie tylko o tym. Postaram się zamieszczać wszelkiej maści "dobre rady" niezwiązane w bezpośredni sposób z kodem, jeśli tylko nie będą one zbyt banalne i oczywiste, aby je opublikować.

Na zakończenie link do postu Jeffa Atwooda, który przeczytałem parędziesiąt minut temu, tuż przed założeniem mego bloga:
http://www.codinghorror.com/blog/2007/10/how-to-achieve-ultimate-blog-success-in-one-easy-step.html

PS: Altimyt sukcesu się nie spodziewam, ale aby blog nie okazał się martwy, postaram się znaleźć czas na pisanie minimum raz na 3 tygodnie.

No comments:

Post a Comment